Vprašanje So vaše ugg nove?
OdgovorNaša ugg prodaja samo 100 % nove in pristne izdelke. Vse naše blago je 100 % pristno, zajamčeno.
Vprašanje Kako vem, ali so predmeti pristni?
OdgovorVse blago ugg je 100 % pristno, zajamčeno. Naša ekipa strokovnjakov da vsak predmet skozi 10-točkovni sistem preverjanja, da zagotovimo njegovo legitimnost.
Vprašanje Kako določate cene svojih izdelkov?
OdgovorVse naše ugg je odobrila tovarna ugg. Imamo zelo nizke cene za prodajo, 100% pristne. To je zagotovo ugg, ki ga iščete.
Vprašanje Ali pošiljate mednarodno?
OdgovorSuperge pošiljamo v večino držav po vsem svetu. Če vaše države ni na seznamu, trenutno žal ne ponujamo dostave.
Vprašanje Ali sem odgovoren za dajatve in davke, če kupujem iz tujine?
OdgovorVse mednarodne dajatve in davki so naša odgovornost.
Vprašanje Kdaj bo moje naročilo poslano?
OdgovorNaročila lahko trajajo do 5 dni za notranja naročila v ZDA in 6–9 dni za mednarodna naročila. Med promocijskimi obdobji in prazniki bo morda potreben dodaten čas. Naročila pošiljamo od ponedeljka do sobote, razen ob naslednjih praznikih v ZDA:
– velika noč
– Dan spomina
– Dan neodvisnosti
– Dan dela
– zahvalni dan
– Božični večer
– Božični dan
– Novo letni večer
– Novoletni dan
Vprašanje Koliko časa trajajo različne možnosti pošiljanja?
OdgovorNaročila lahko trajajo do 5 dni za notranja naročila v ZDA in 6–9 dni za mednarodna naročila.

Časi carinske obdelave se razlikujejo od države do države.

Vprašanje Kako lahko sledim svojemu naročilu?
OdgovorKo bo vaše naročilo poslano, boste prejeli e-poštno sporočilo s številko za sledenje pošiljke. Tukaj lahko vnesete tudi številko ID naročila iz vašega e-poštnega sporočila s potrditvijo naročila. Če ste ustvarili račun, lahko odprete Moj račun in izberete Moja naročila, da si ogledate svoja trenutna naročila.

Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Vprašanje Ali lahko spremenim naročilo?
Odgovorprosim kontaktiraj nas, če so čevlji že poslani, tega ne moremo zamenjati.
Vprašanje Kako vrnem nakup?
OdgovorNaša politika vračanja je naslednja:

– Zahtevke za vračilo je treba oddati v 30 dneh po dostavi artikla.

– Stranke so odgovorne za povratno pošiljanje. Zaradi vaše zaščite predlagamo uporabo operaterja, ki zagotavlja podatke o sledenju.

– Predmet(-i) mora(-jo) biti nenošen in v prvotno prejetem stanju. Tudi škatla mora biti v enakem stanju, kot je bila prejeta. Škatle za čevlje ne smete uporabljati kot škatlo za pakiranje.

– Končna prodajna naročila niso upravičena do vračila. Končna prodaja vključuje izdelke, kupljene v promocijskem obdobju; Mednarodna naročila; in predmetov, kupljenih na naši maloprodajni lokaciji.

Vprašanje Piše, da je bilo moje naročilo dostavljeno, vendar ga nisem prejel. Kaj naj naredim?
OdgovorPošljite e-pošto naši skupini za odnose s strankami(Kontaktiraj nas)z zadevo “Manjkajoče naročilo.” Sodelovali bomo s ponudnikom pošiljanja, da poiščemo vaš paket. Če paketa ne najdemo, bomo odprli zahtevek za preiskavo zadeve. Počakajte 3-4 tedne, da se zahtevek zaključi. Kontaktirali vas bomo takoj, ko bomo prejeli posodobitev o statusu vašega paketa.